Live Chat Software by Ariaphone
اخبار
اردیبهشت
۱۹
چند اپلیکیشن دانلود شده روی گوشی خود نگه می‌دارید؟
ارسال شده توسط روشن ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۴۲ قبل از ظهر
کاربران آمریکایی ۱۸ تا ۶۴ ساله به‌طور متوسط بین ۶ تا ۱۵ اپلیکیشن دانلود شده، روی گوشی خود نگه می‌دارند.به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، موسسه Neumob با تحقیق از ۱۰۰۰ کاربر آمریکایی توانسته است به نتایج جدیدی درباره اپلیکیشن‌های دانلود شده روی گوشی کاربران دست بیابد.در این نظرسنجی فقط در مورد اپ‌های دانلود شده صحبت‌ شده و اپ‌های از قبل نصب‌شده به‌صورت دیفالت روی گوشی صحبتی نشده است.نکته جالب در این تحقیق این بوده است که دلیل اصلی دیلیت کردن اپلیکیشن از موبایل کند بودن آن و کند کردن موبایل بعد از دانلود است که باعث می‌شود کاربر عصبانی شده و آن را از روی گوشی خود محو کند.تحقیق دیگری که توسط Aptelligent انجام‌شده نشان می‌دهد اغلب کاربران دوست دارند اپلیکیشن در عرض ۲ ثانیه یا کمتر لود شود، در غیر این صورت علاقه‌ای به نگه‌داشتن آن ندارند.نکته بعدی غلبه آی.او.اس و اپ‌استور بر اندروید و گوگل‌پلی در میان جوانان است که می‌تواند جالب باشد. پیرمردهای آمریکایی اندروید‌باز هستند.برخی نکات قابل‌ذکر در اینفوگرافیک زیر به شرح زیر است:یک کاربر از ۵ کاربر آمریکایی بالای ۳۵ سال بیش از ۳۶ اپلیکیشن روی گوشی خود نگه می‌دارند.سه کاربر از ۴ کاربر آمریکایی به دلیل کندی، اپلیکیشن مشکل‌دار را پاک می‌کنند.سایر اطلاعات را در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید:

ادامه مطلب »



دی
۱۴
کدام‌یک برنده است: دستیار صوتی گوگل اسیستانت یا سیری اپل؟
ارسال شده توسط روشن ۱۴ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۲۱ قبل از ظهر
به عقیده شما کدام‌یک از دستیارهای صوتی دیجیتال برنده نبرد فناورانه است؟: گوگل اسیستانت / Google Assistant یا سیری/Siri اپل؟به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، «ژورنال سرچ انجین» این دو دستیار هوشمند را موردبررسی قرار داده و در ۴ راند اصلی آن دو را باهم مقایسه کرده است که باهم در اینفوگرافیک زیر می‌بینیم:

ادامه مطلب »



خرداد
۱۲
مشهورترین اولین‌ها در اینترنت
ارسال شده توسط روشن ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۵۷ قبل از ظهر
شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید نخستین کاربری که به فیس‌بوک پیوست چه کسی بود، یا نخستین توییت که منتشر شد چه بود، یا نخستین ایمیل در تاریخ توسط چه کسی فرستاده شد. به گزارش ایتنا از تابناک، اینترنت نیز همانند چرخ یکی از اختراعات تأثیر‌گذار تاریخ بشر بوده و عصر جدیدی را در تاریخ رقم زده است‌. امروز ایمیل و فیس‌بوک و توئیتر و وب‌سایت‌ها، همه چیز‌هایی هستند که ما وجود آن‌ها را مسلم فرض می‌کنیم، زیرا بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند؛ اما زمانی بوده ‌که خبری از هیچ یک از این‌ها نبود؛ هرچند زمان زیادی از تاریخ فرستادن نخستین ایمیل در تاریخ بشر نگذشته است.در اینفوگراف زیر ما تلاش کرده‌ایم، اولین رویدادهای مشهور‌‌ در اینترنت را برای شما تشریح کنیم.منبع: تابناک

ادامه مطلب »



اردیبهشت
۰۶
آینده تجارت الکترونیک
ارسال شده توسط روشن ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۵۰ بعد از ظهر
به گزارش ایتنا از بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی می‌شود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد.

ادامه مطلب »



اردیبهشت
۰۴
اینفوگرافیک خلاقانه گوگل برای کاربران قبل از کنفرانس I/O 2016
ارسال شده توسط روشن ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۵۲ قبل از ظهر
به گزارش خبرآنلاین، اطلاعات اصلی این اینفوگرافیک که مشاهده می‌کنید به شرح زیر است:هرماه ۱ میلیارد کاربر موبایل با کروم کار می‌کنند یعنی ۱۱۹ برابر جمعیت نیویورک.هرماه ۵۰۰ میلیارد کاراکتر توسط کاربران تایپ نمی‌شود. با تشکر از تایپ خوان اتوماتیک گوگل که ادامه کلمه را نوشته و سرچ انجام می‌شود. درواقع ۱۸۶۵۲۸ سال تایپ صرفه‌جویی می‌شود.هرماه بیش از ۷۷۱ میلیارد صفحه برای کاربران لود می‌شود. این رقم معادل ۸۲۱ میلیون دیکشنری است.ویژگی ذخیره دیتا روی کروم باعث صرفه‌جویی ۲ میلیون گیگابایت اطلاعات معادل ۲۶ سال زمان برای انجام امور مهم، شده است.ماهیانه ۳.۶ میلیارد صفحه وب توسط گوگل ترجمه می‌شود.صرفه‌جویی ۹.۱ میلیارد فرم و پسورد در هرماه با استفاده از پر شدن خودکار صفحات.هرماه ۱۴۵ میلیون کاربر توسط محافظ کروم از انواع صفحات حاوی بدافزار حفظ می‌شوند. ۲.۵ میلیون دلار برای ارتقاء امنیتی کروم هزینه شده است.

ادامه مطلب »