Live Chat Software by Ariaphone
اخبار
مهر
۲۵
کجارو: چگونه با حیوانات وحشی رو‌به‌رو شویم؟
ارسال شده توسط info@zoomit.ir (کجارو) روشن ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ بعد از ظهر
حیوانات وحشی

برای دوستداران طبیعت‌گردی، مواجه‌شدن با حیوانات مهاجم اجتناب‌ناپذیر است و دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه برخوردهای خطرناک در حیات‌وحش بسیار نادر هستند و در حقیقت احتمال خشمگین شدن سگ دست‌آموز همسایه و حمله‌ی آن به شما، بیشتر از حمله‌ی خرس یا پلنگ در جنگل است. رفتار حیوانات مهاجم غالبا قابل پیش‌بینی است و راه‌های زیادی برای متوقف کردن آن و رفع خطر وجود دارد.


ادامه مطلب »



مهر
۲۵
زومجی: موشکافی اسرار Game of Thrones؛ والدین جان اسنو چه کسانی هستند؟
ارسال شده توسط info@zoomit.ir (زومجی) روشن ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۶:۰۳ بعد از ظهر
بازی تاج و تخت

این روزها امکان ندارد طرفدار دنیای «نغمه‌ی یخ و آتش» و سریال «بازی تاج و تخت» باشید و این سوال ذهن‌تان را مشغول نکرده باشد که «والدین جان اسنو چه کسانی هستند؟». زومجی در مقاله‌ای تخصصی، به موشکافی این قضیه پرداخته تا بتواند پاسخی برای این پرسش پیدا کند.


ادامه مطلب »



مهر
۲۵
کجارو: ۱۵ منظره طبیعی عجیب که تاکنون ندیده‌اید
ارسال شده توسط info@zoomit.ir (کجارو) روشن ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۴:۰۷ بعد از ظهر
منظره

مناطقی در سراسر دنیا وجود دارد که آنقدر عجیب و شگفت انگیزند که باور نمی‌کنیم روی زمین وجود داشته باشند. برخی از این مناطق به دلیل اینکه در دسترس بشر نبوده‌اند همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده‌اند.


ادامه مطلب »



مهر
۲۴
کجارو: راهنمای سفر به کبک ؛ کانادا
ارسال شده توسط info@zoomit.ir (کجارو) روشن ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ بعد از ظهر
کبک

کبـِک یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالبا فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.


ادامه مطلب »



مهر
۲۴
کجارو: مکان‌های دیدنی که قبل از ۳۰ سالگی باید ببینید
ارسال شده توسط info@zoomit.ir (کجارو) روشن ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۶ بعد از ظهر
سفر

حتما شنیده‌اید که افراد باتجربه و خردمند را دنیادیده خطاب می‌کنند چراکه سفر به نقاط مختلف دنیا و روبرو شدن با موقعیت‌ها و فرهنگ‌های ناشناخته، راهی مطمئن برای داشتن زندگی پربار و کسب تجربه است. به دلایل مختلف ازجمله کنجکاوی بیشتر، روحیه‌ی جنگندگی و ماجراجویی قوی‌تر و …، فعالیت‌هایی مثل کوه‌پیمایی در آمریکای جنوبی یا پیاده‌روی در اروپا قبل از۳۰ سالگی و در اوج جوانی، لذت و بار آموزشی به‌مراتب بیشتری دارند.


ادامه مطلب »