Live Chat Software by Ariaphone
اخبار
تیر
۱۲
فلش مموری گیره دار AH13A/AH15A
ارسال شده توسط روشن ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۰۲:۲۸ بعد از ظهر
کمپانی اپیسر فلش مموری جدید در مدل‌های AH13A-AH15A را به بازار عرضه نمود، این محصول دارای گیره فلزی است که با یک دست باز و بسته می‌شود. همچنین بدنه ساخته شده تمام فلزی آن، این محصولات را در برابر ضربه، آب، و گرد و غبار محافظت می‌نماید که در نهایت منجر به حافظت اطلاعات شما در داخل این فلش مموری می‌شود.طراحی منحصر به‌فرد گیره‌ای فلش مموری AH13A-AH15A که با بدنه براق و گیره تعبیه شده برای حمل راحت طراحی شده است، فقط با فشار دادن گیره محصول توسط یک دست می‌توان آن را به هر جاسویچی یا لوازم جانبی آویزان کرد. طول بدنه این محصول به صورت ارگونومیک ساخته شده که باز و بسته کردن گیره را آسان کرده است.طراحی بدنه فلزی و تکنولوژی COB محافظت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورداین محصول دارای بدنه فلزی است که AH13A در رنگ نقره‌ای براق و AH15A در رنگ دودی براق را از هم متمایز نموده و همچنین قابلیت ضدضربه به آن داده شده. تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری‌ها را در برابر آب گرد و غبار تضمین می‌کند و این اطمینان را برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایجاد می‌کند.سرعت انتقال بالا و ظرفیت حداکثر تا 128GAH15A فلش مموری USB 3.1 نسل اول سرعت انتقال بالایی ارائه میکند که به طور موثر فرایند خواندن / نوشتن را کوتاه می‌نماید، و AH13A فلش مموری USB 2.0 سازگاری عالی دارد. هر دو مدل دارای ظرفیت ۸G,16G, 32G.64G هستند، و ظرفیت 128G فقط در مدل AH15A عرضه شده است، که توانایی نگه داری ۳۳،۰۰۰ عکس ۳۰،۰۰۰ موزیک، و یا ۳۰ ساعت ویدئو با رزولوشن بالا را دارد.

ادامه مطلب »



خرداد
۱۶
نخستین حافظه جامد جهان مبتنی بر فناوری سه‌بعدی 3D NAND
ارسال شده توسط روشن ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۰۸ بعد از ظهر
شرکت «وسترن دیجیتال» (WD) آخرین محصول خود در خانواده حافظه‌های حالت جامد را معرفی کرد و به صورت همزمان محصولات جدید حافظه‌های اطلاعاتی Sandisk را هم در معرض دید عموم قرار داد.به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از گاردین، سری جدید محصولات WD Line نخستین حافظه جامد در جهان محسوب می‌شود که فناوری سه‌بعدی ۳D NAND با ۶۴ لایه را در خود جا داده است و می‌تواند با انوع مختلف رایانه‌ها سازگار شود.سری جدید محصولات Sandisk Ultra 3D SSD نیز برای سیستم‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی عرضه شده است تا برند Sandisk بتواند در دنیای حافظه‌های جامد، گام‌های بلندتری بردارد. لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۵ میلادی «وسترن دیجیتال» شرکت Sandisk را خریداری کرد و هم‌اکنون با این برند هم حافظه تولید می‌کند. «مایک کوردانو» مدیر عملیاتی «وسترن دیجیتال» در این خصوص گفت: «عرضه حافظه جامد ۶۴ لایه مبتنی بر فناوری ۳D NAND برای رایانه‌های شخصی، گامی بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود و می‌تواند امکان استفاده از حافظه‌های جامد را برای عموم مردم آسان‌تر کند.»او در ادامه توضیح داد: «دو برند قدرتمند WD و Sandisk به صورت موازی در کنار یکدیگر فعالیت‌های خود را توسعه می‌دهند و سرمایه‌گذاری‌های گسترده در این زمینه صورت گرفته است تا حافظه‌های جامد با قیمت ارزان‌تر و به صورت گسترده‌تر به دست کاربران برسند.» 

ادامه مطلب »



خرداد
۰۸
عرضه شدن زودهنگام بلوتوث ۵
ارسال شده توسط روشن ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ قبل از ظهر
اگر به دنبال لوازم جانبی مبتنی بر پلتفرم بلوتوث در بازار می‌گردید، فرصت خوبی است که تا سال آینده منتظر بمانید. دو شرکت سامسونگ و اپل -دو مورد از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند- شتاب زیادی برای استفاده از قابلیت بلوتوث 5 گرفته‌اند.از سوی دیگر، گلکسی اس 8 در حال حاضر عرضه شده و انتظار می‌رود که گلکسی نوت و آیفون بعدی، با این فناوری سازگار باشد.به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، پیش‌بینی‌ها از سرعت دو برابری و محدوده پوشش چهاربرابری در نسل پنجم فناوری بلوتوث خبر می‌دادند که حالا این ویژگی‌ها با معرفی رسمی بلوتوث 5 تأیید شده‌ است. بنابر گزارش‌های مختلف، این اولین به‌روزرسانی بزرگ بلوتوث طی چندین سال گذشته محسوب می‌گردد. در این به روزرسانی علاوه بر افزایش سرعت و محدوده پوشش بلوتوث، مصرف انرژی کاهش یافته و ظرفیت انتقال اطلاعات در آن، ۸۰۰ درصد بیشتر شده است. از لحاظ قیمت نیز باید گفت که امروز می‌توانید اسپیکر بلوتوث 4.2 را به قیمت 100 دلار از بازار تهیه کنید؛ لیکن اگر تا اوایل سال 2018 منتظر بمانید، می‌توانید همان اسپیکر را با بلوتوث 5 با قیمت 100 دلار بخرید که البته این اسپیکر قابلیت‌های بیشتری دارد، از جمله اینکه می‌توانید در کل منزل به این اسپیکر دسترسی داشته باشید.به نظر کارشناسان، احتمالاً تا اوایل سال 2018، گجت‌هایی که به بازار می‌آید، از این قابلیت استفاده می‌کنند. البته شرکت‌ها هنوز به صورت دقیق مشخص نکرده‌اند که چه زمانی می‌خواهند دستگاه‌هایی عرضه کنند که از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر گلکسی اس 8 تنها تلفنی است که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند، اما در چند ماه آینده، عرضه دستگاه‌های مجهز به این قابلیت بیشتر خواهد شد. اگر در حال حاضر نیاز مبرم به یک دستگاه بلوتوث دارید، می‌توانید تا زمان عرضه دستگاه‌های بلوتوثی منتظر نمانید و سریعاً برای خرید اقدام کنید. اما اگر کماکان در حال جست‌وجو هستید، بهتر است منتظر بمانید. نسل بعدی لوازم جانبی مجهز به بلوتوث 5 در راه است و مسلماً در این لوازم، ویژگی‌های بسیار عالی را مشاهده خواهید کرد. 

ادامه مطلب »



دی
۱۷

ادامه مطلب »



دی
۰۴
عرضه گسترده کارتریج‌های غیر اوریجینال به دلیل تقاضای بازار
ارسال شده توسط روشن ۰۴ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ قبل از ظهر
یک فعال بازار تجهیزات جانبی رایانه گفت: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی شامل مواد مصرفی اوریجینال، کامپتیبل شارژی در بازار موجود است که اگر کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.به گزارش ایتنا از فارس، حسین بشیرنژاد در یک نشست خبری از عرضه گسترده مواد مصرفی غیر اوریجینال در بازار تجهیزات جانبی رایانه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مواد مصرفی غیر اورجینال در بازار به وفور موجود است و این خواست خریدار است که این نوع مواد مصرفی در بازار عرضه شوند.به گفته وی، برنامه منسجمی به مرحله اجرا درآمده تا درباره غیراورجینال بودن مواد مصرفی شامل کارتریج و تونر به مصرف کننده اطلاع رسانی شود.وی توضیح داد: بر اساس این برنامه اگر به خریدار درباره غیر اصل بودن کارتریج اطلاع‌رسانی شود و کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.این ارائه دهنده رسمی تجهیزات جانبی رایانه تصریح کرد: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی در بازار موجود است که شامل مواد مصرفی اورجینال، کامپتیبل و ریفیل (شارژی) است که فروشنده موظف است در مورد تمام این کالاها به صورت کامل به خریدار اطلاع رسانی کند.وی گفت: بنابراین گارانتی کننده رسمی مجازاست بنا بر خواست و نیاز مصرف کننده محصولات کامپتیبل را با بسته بندی و لیبل مشخص وارد بازار کند و دستگاه خریدار را بابت استفاده از این کارتریج ها ضمانت کند.

ادامه مطلب »