Live Chat Software by Ariaphone
اخبار
شهریور
۰۱
هشدار مایکروسافت مبنی بر حملات روزافزون هکرها به حساب‌های ابری
ارسال شده توسط روشن ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۳۸ بعد از ظهر
شرکت مایکروسافت هشدار داده که هکرها به شکلی روزافزون، اعتبار ابری کاربران را هدف قرار می‌دهند، به‌طوری‌که تعداد حملات این هکرها در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ سه برابر شده است. آخرین گزارش امنیتی مایکروسافت نیز بیانگر آن است که حساب‌های کاربران در نتیجه رمزعبورهای ضعیف و قابل حدس و همچنین مدیریت ضعیف پسوردها، در معرض خطر قرار می‌گیرد و به همین خاطر میزان حملات فیشینگ و نقض سرویس‌های شخص ثالث به شکل فزاینده‌ای رو به رشد است. در گزارش مذکور همچنین آمده است: «تعداد ورود به حساب‌های مایکروسافت از آدرس‌های آی.پی مخرب در سه ماهه نخست سال 2017، نسبت به سه ماهه نخست سال 2016، به میزان 44 درصد رشد داشته است.» به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، همچنین در ادامه گزارش ذکر شده است: «این احتمال وجود دارد که خط مشی امنیتی مبتنی بر دسترسی مشروط، شامل مقایسه آدرس آی.پی دستگاه درخواست‌دهنده به مجموعه‌ای از آدرس‌های آی.پی یا دستگاه‌های مورد اعتماد، بتواند به کاهش خطر سوءاستفاده از اعتبار، کمک نماید.» از سوی دیگر، حساب‌ها و اعتبارهای بیشتری به صورت آنلاین در معرض خطر هک شدن قرار می‌گیرد و هکرها را قادر می‌سازد تا از ورودی‌های مشابه نام و رمز عبور برای ورود به حساب‌ها استفاده نمایند. در این زمینه، مایکروسافت نیز سیستم‌های خودکاری را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند این حملات را تشخیص دهد و هر روز میلیون‌ها حمله را مسدود و برطرف نماید. وقتی یک هکر از یک اعتبار معتبر استفاده می‌کند، این درخواست با چالش روبرو می‌شود و از کاربر خواسته می‌شود که برای ورود به سیستم، اعتبار بیشتری ارائه دهد. در این‌گونه مواقع، هکرها مانند کاربران واقعی رفتار می‌کنند و وظیفه حفاظت از حساب‌ها را به شکلی مستمر انجام می‌دهند. از نقطه نظر فنی، می‌توان برخی از فناوری‌ها را برای به حداقل رساندن چنین خطراتی مورد استفاده قرار داد. نکته مهم در این میان عبارت از این واقعیت است که وقتی سازمانی به سمت فضای ابری حرکت‌ می‌کند، باید مسائل امنیتی را در اولویت اصلی کار خویش قرار دهد. مایکروسافت هشدار داده که یک هکر در یک سناریوی تهدید فضای ابری، با هجوم به یک زیرساخت ابری، کنترل یک یا چند ماشین مجازی را در دست می‌گیرد و سپس از این ماشین مجازی برای حملات دیگر خود استفاده می‌کند.  

ادامه مطلب »



شهریور
۰۱
با اس.اس.دی گیمینگ PT920 COMMANDO در تمام حملات پیروز باشد
ارسال شده توسط روشن ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ قبل از ظهر
اس.اس.دی PT920 COMMANDO از PCIe نسل 3X4 با سرعت خواندن و نوشتن ۲۵۰۰/۱۳۵۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند، اس.اس.دی کماندو PT920، همان‌گونه که از نامش پیداست هر حرکت بازی را دقیق و قدرتمند می‌سازد.به گزارش ایتنا، برای اثبات ادعای خود در یک بازی جنگی، شما به یک اس.اس.دی سخت در مرکز سیستم خود جهت کنترل هر حرکت با قدرت، سرعت و دقت نیازمندید. طراحی PT920 COMMANDO الهام گرفته از یک تفنگ تهاجمی است.اسلحه‌ای برای حرکت‌های سریع و روانPT920 در ظرفیت‌های 240GB و 480GB تولید شده که از آخرین ورژن PCI Express Gen ۳ x۴ پشتیبانی می‌کند و و با استاندارد NVMe ۱.۲ مطابقت دارد. این محصول با تکنولوژی منحصر به فرد اپیسر و کیفیت MLC ساخته شده، ظرفیت 480GB این مدل با سرعت چشم‌گیر خواندن 2500MB/s و نوشتن 1300MB/s به خوبی ۱۷۵,۰۰۰ IOPs رسیده که هر حرکت بازی فشرده را دقیق و سریع می‌سازد.PT920 COMMANDO همراه با چند تکنولوژی پیشرفته که در ساخت SSD بکار میرودبرای ارائه عملکرد بی نظیرارائه شده است. برای دقت و ایمنی خواندن و نوشتن داده‌ها، این محصول مجهز به:120bit/2KB ECC End-to-End Data Protection Smart ECC™SmartRefresh می‌باشد. سیستم |S.M.A.R.T. monitoring| و |Global Wear Leveling| عملیات را به بهترین نحو نگهداری می‌کند. به علاوه PT920 دارای مزایایی مانند مصرف انرژی کم و توانایی قوی برای مقابله با حجم کار فشرده است، که آن را برای سیستم‌های با سرعت بالا و حرفه‌ای ایده‌آل می‌سازد.پیروزی از درون آغازمی‌شودظاهر PT920 COMMANDO’ که به صورت اسلحه جنگی است مفهوم واقعی بازی را در سطح حرفه‌ای القا می‌کند. دستگیره تفنگ همراه با یک سیستم خنک کننده طراحی شده در حالی که قطعات دیگر با جزییات کامل و دقیق همانند پورت تخلیه حرارت عمل می‌کنند .به علاوه انتقال حرارت بصورت مداوم باعث می‌شود سیستم بصورت عالی حرارت را از درون خارج کند و گارانتی ۳ ساله به همراه سیستم حفاظتی باعث افزایش طول عمر این کالا می‌گردد.

ادامه مطلب »



شهریور
۰۱
هدفون هوشمند گوگل
ارسال شده توسط روشن ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۸ قبل از ظهر
گوگل به جمع شرکت‌هایی پیوسته که در زمینه تولید محصولات هوشمند تجاری فعال شده‌اند و در همین راستا قصد تولید یک هدفون هوشمند را دارد.به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، این شرکت در رقابت با ایرپاد شرکت اپل و Bragi Dash درصدد تولید یک هدفون هوشمند با امکانات منحصربه فرد است.اولین سرنخ‌ها در مورد تولید یک هدفون هوشمند توسط گوگل از تغییرات جدید در app گوگل نشات می‌گیرد. ظاهرا این هدفون به گونه‌ای طراحی شده که از برنامه Google Assistant برای تسهیل کنترل فیزیکی هدفون کمک می‌گیرد.ازاین هدفون می توان هم برای گوش کردن به موسیقی و هم برای دریافت اطلاعات مربوط به notification های گوشی و پاسخ به آنها با استفاده از صدای کاربر استفاده کرد. بنابراین افرادی که هدفون یاد شده را بر روی سر خود بگذارند نیازی به لمس گوشی برای پاسخ دادن ندارند.هنوز جزئیات بیشتری در مورد امکانات این هدفون فاش نشده، اما ظاهرا دکمه دسترسی به امکانات Google Assistant در سمت چپ این هدفون تعبیه شده است که نشان می‌دهد هدفون یاد شده کل گوش را می‌پوشاند.اطلاعات چندانی در مورد امکانات سخت‌افزاری هدفون یاد شده در دسترس نیست. اما پیش بینی می‌شود این هدفون با مجموعه گوشی های پیکسل گوگل هم سازگاری داشته باشد. خود این شرکت اطلاعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

ادامه مطلب »



شهریور
۰۱
رایانه‌هایی قدرتمند مخصوص بازی
ارسال شده توسط روشن ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲ قبل از ظهر
این رایانه‌ها مجهز به پردازنده نسل هفتم Core i7 شرکت اینتل هستند که تازه ترین و سریع ترین پردازنده تولیدی این شرکت تا به امروز محسوب می‌شود.پردازنده گرافیکی این رایانه‌ها هم GeForce GTX 10 است که توسط شرکت ان ویدیا تولید شده است. این سه رایانه شخصی مذکور مجهز به پورت‌های HMDI، USB 2 و3  نیز می‌باشد.سیستم عامل این رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ بوده و به طور پیش فرض برنامه Office ۲۰۱۶ مایکروسافت و تعدادی از برنامه‌های خود این شرکت بر روی آنها نصب شده است.Legion Y520 Tower اولین رایانه شخصی از این مجموعه است که دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی و در نهایت دو ترابایت هارددیسک است. همچنین علاقمندان به دلخواه می توانند پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX560، GeForce GTX 1050 Ti یا ۱۰۶۰ شرکت ای ام دی را بر روی آن نصب کنند.Legion Y720 Tower دومین رایانه شخصی این مجموعه است که قابل تجهیز به پردازنده مرکزی AMD Ryzen ۵ یا ۷ هم هست. همچنینی یکی از دو کارت گرافیکی AMD Radeon RX 570 یا GeForce GTX 1070 نیز به دلخواه بر روی این رایانه قابل نصب است. حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR4 ، ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی و ۲ ترابایت هارددیسک از جمله دیگر امکانات این رایانه است.قدرتمندترین رایانه شخصی این مجموعه Legion Y920 Tower است. امکان نصب پردازنده های گرافیکی GeForce GTX 1080  یا GTX 1070، 1060 یا Radeon RX 570بر روی این رایانه شخصی به انتخاب مشتری وجود دارد. ۳۲ گیگابایت رم DDR۴، ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس.اس.دی و ۴ ترابایت هارددیسک از جمله دیگر امکانات این محصول است. قیمت این سه رایانه که از شهریور روانه بازار می‌شوند به ترتیب ۷۴۹، ۱۲۹۹ و ۲۲۹۹ یورو است.

ادامه مطلب »



مرداد
۳۱
بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب برای یادگیری حرفه‌ای
ارسال شده توسط روشن ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۰۶ بعد از ظهر
بیل گیتس مؤسس مایکروسافت در یکی از سخنان خود می‌گوید: «برای انجام کارهای سخت، افراد تنبل را انتخاب می‌کنم چون یک شخص تنبل، همیشه راهی آسان را برای انجام کارهای سخت پیدا می‌کند.» در مورد فعالیتی مانند برنامه‌نویسی نیز این سخن صدق می‌کند؛ چرا که واقعاً یادگیری تمامی زبان‌های برنامه نویسی، وقت و انرژی زیادی را می‌طلبد و به همین خاطر، باید زبان برنامه‌نویسی متناسب با همان شغل و حرفه را آموخت. به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، ظاهراً منظور بیل گیتس از سخنان مزبور آن است که بهترین مهندسان، در واقع کسانی هستند که در زمینه فناوری، در پیِ ساده‌سازی کارهای پیچیده هستند. به عبارت دیگر، چرا وقتی یک ماشین می‌تواند کاری را سریع‌تر و به نحوی بهتر انجام دهد، در پی آن هستیم که آن کار را انسان انجام دهد و آن الگو را در خود به وجود بیاورد؟ هدف از برنامه‌نویسی در مشاغل مختلف، آن است که دانش "داده" را ساده‌سازی کنیم تا تمامی افراد بتوانند از این دانش بهره‌مند شده و از آن استفاده کنند. مواد آموزش ماشین مایکروسافت به شما این امکان را می‌دهد که یک مدل را فرابگیرید و نتایج را از طریق یک سرویس وب و بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، پیش‌بینی کنید. گفتنی است در حال حاضر زبان‌های برنامه‌نویسی جدید و فراوانی وجود دارند که در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لیکن در این میان،‌زبان‌هایی مانند جاوا، پایتون، C و C++ بیشترین کاربرد و استفاده را دارند. به همین دلیل است که این چهار ستون اساسی در برنامه‌نویسی، اکثر کدهای شغلی را تشکیل می‌دهند. زبان پایتون کارایی بسیار زیادی داشته و در کدنویسی و زیرساخت، کاربرد فراوانی دارد، ضمن اینکه حوزه علوم داده و هوش مصنوعی را نیز دربر می‌گیرد. البته زبان برنامه‌نویسی جاوااسکریپت هم در صنایعی مانند موبایل و گیمینگ و همچنین بهداشت و درمان یا مسائل مالی کاربرد زیادی دارد. زبان برنامه‌نویسی راست نیز جایگاه مناسبی دارد و به عقیده برخی از کارشناسان، روزی جایگزین C++ خواهد شد.  

ادامه مطلب »