Live Chat Software by Ariaphone
اخبار
دی
۳۰
برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل
ارسال شده توسط روشن ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳ قبل از ظهر
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه ۱۴۰۲، پویش کتاب «نبض سبز زندگی»، با همکاری و حمایت ایرانسل، ناشران کتاب، مؤسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد، با هدف ترویج فرهنگ توسعه پایدار و توجه به مفاهیم محیط‌زیست، فعالیت خود را آغاز کرد. در این پویش که تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب با موضوع محیط‌زیست و محیط‌زیست پایدار، در ۴۶ عنوان خریداری و با کمک مؤسسات مردم‌نهاد و انجمن‌ها، در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری ۲۱ شهر در استان‌هایی از جمله گیلان، لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و… توزیع شد. اجرای این پویش، بخشی از فعالیت‌های ایرانسل در حوزه سرمایه‌گذاری اجتماعی است تا اهدافی ازجمله کمک به برقراری عدالت آموزشی، ارتقای مهارت‌های زبانی،‌ توسعه خلاقیت، افزایش دانش، ارتقای مهارت‌های حل مسئله و افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان را محقق کند. پویش سرزمین جاودانی من، مؤسسه نذر طبیعت ایران، انتشارات اطراف و انتشارات نردبان نیز از اجرای این پویش مشترک که با همکاری ایرانسل و مؤسسه فرهنگی هنری میراث کهن گلونی انجام شد، حمایت کردند. در این پویش، توزیع کتاب در مناطق روستایی، با کمک انجمن‌های محلی و منطقه‌ای در سراسر کشور، انجام شد. ایرانسل همچنین در سال  گذشته، به مناسبت هفته کتاب ۱۴۰۱، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت و کتاب‌ها را در مدارس شهر معمولان و نیز در کتابخانه‌های عمومی این مناطق، توزیع کرد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، تا کنون پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی را، با هدف توسعه اقتصادی-اجتماعی جامعه طراحی و اجرا کرده است که این پویش نیز ذیل آن قرار دارد. گروه هدف پروژه‌های CSI ایرانسل، بیشتر جوامع کم‌برخوردار، افراد آسیب‌دیده، آسیب‌پذیر، درمعرض آسیب و به‌ حاشیه ‌رانده‌شده است. ضمن اینکه جوانان، کودکان و زنان، به‌عنوان مهمترین ذی‌نفعان پروژه‌های اجتماعی ایرانسل، در طراحی پروژه‌های CSI، اولویت بیشتری دارند.
ادامه مطلب »



دی
۲۳
کارگاه «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» در آکادمی ایرانسل برگزار شد
ارسال شده توسط روشن ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴ بعد از ظهر
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از صبح امروز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲، کارگاه یک روزه «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری»، با حضور و مشارکت بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، تیم رهبری ایرانسل و تیم‌های رهبری سازمان‌های بزرگ دیگر، با ارائه پروفسور پیتر گلدن هویس (متخصص آینده‌پژوهی و نوآوری)، توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری واحد منابع انسانی ایرانسل، در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف، برگزار شد. در این کارگاه، رهبران حاضر از ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و رهبران سایر سازمان‌ها، در کنار پروفسور پیتر گلدن هویس، درباره موضوعاتی از جمله چگونه فکر کردن همچون یک آینده‌پژوه، فرصت‌های نوظهور تکنولوژیک برای ساخت شرکت‌های پیشرو، هوش مصنوعی و کاربردهای متعدد آن برای اتوماسیون در سازمان‌ها و خلق فرصت‌های جدید و… آموزش دیده و به بحث و تبادل نظر پرداختند. گلدن هویس در این کارگاه با مشارکت حاضران، با بررسی روندهای فناوری پیش‌رو، چگونگی به کارگیری نوآوری و کلان‌داده در آینده، بهره‌گیری از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء با نگاه به آینده اقتصاد دیجیتال، استفاده از تکنولوژی 5G آینده‌محور، پذیرش فرهنگ نوآوری در سازمان‌ها و… را تشریح کرد تا دستیابی به رهبری اکوسیستم فناوری و نوآوری در چندسال پیش‌رو، همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا محقق شود. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف استراتژیک حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، با هدف توسعه تفکر استراتژیک رهبران سازمان‌ها هم‌راستا با تغییرات فناوری، تحلیل روندهای آینده و آینده‌نگری رهبران حوزه دیجیتال، تغییر معماری ذهن و چگونه فکر کردن همچون یک آینده پژوه، این کارگاه یک‌روزه را با حضور بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، تیم رهبری ایرانسل و تیم‌های رهبری سازمان‌های بزرگ دیگر، برگزار کرد. پیتر گلدن هویس معاون نوآوری اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو سوئیس، مدرس دانشگاه‌های لندن (LBS) و دیوک (Duke) در حوزه آینده‌پژوهی، از برجسته‌ترین آینده‌پژوهان جهان و نویسنده کتاب «سرخط خبرهای آینده» است و تاکنون به شرکت‌ها و سازمان‌ها در رهبری بیش از ۱۵۰ پروژه نوآوری در کشورهایی همچون سوئیس، هند، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی و …مشاوره داده است. مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است. چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.
ادامه مطلب »



دی
۲۰
پخش زنده مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از لنز
ارسال شده توسط روشن ۲۰ دی ۱۴۰۲ ۰۴:۳۶ بعد از ظهر
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قطر، از جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲، با برگزاری مسابقه افتتاحیه بین تیم‌های قطر و لبنان، آغاز می‌شود و لنز ایرانسل تمام مسابقات این رویداد را به صورت زنده پخش می‌کند. تیم ملی ایران نیز در گروه C این مسابقات، با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین هم‌گروه است و در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲، به مصاف فلسطین می‌رود. لنز برای کاربران خود در ایام مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، جوایزی را نیز در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایزی شامل پلی‌استیشن ۵، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 و توپ لالیگا ۲۰۲۲، شرکت کنند. مراجعه به بخش «لنز کلاب» و پیش‌بینی نتیجه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز بخش دیگری از این جشنواره فوتبالی لنز است که امتیاز کاربران و شانس برنده شدن جوایز را برای آن‌ها افزایش می‌دهد. اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.
ادامه مطلب »



دی
۱۹
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به دنبال توافق‌ سه جانبه با موضوع «توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع»، بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل در نظر دارد با هدف حمایت از تولید داخل، بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان، جهت تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه «رادیو مایکروویو و آنتن مربوطه در باند E (با محدوه فرکانس‌های ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز)»، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دعوت به همکاری با رویکرد تحقیقاتی کند. ایرانسل از تمامی شرکت‌های داخلی فعال در این زمینه، دعوت می‌کند از ۲۰ تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، با مراجعه و ثبت‌نام در سامانه مدیریت تأمین ایرانسل به نشانی sourcing.irancell.ir، سوابق و اطلاعات طرح‌ها و تحقیقات خود را  تکمیل و بارگذاری کنند. پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی از سوی شرکت‌های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام شده و شرکت‌های منتخب، به جلسه ارائه توانمندی‌ها با حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل دعوت می‌‌شوند. در مرحله پایانی نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی، در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و ایرانسل، منعقد می‌شود. توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، آن‌ را پیگیری می‌کند.
ادامه مطلب »



دی
۱۲
بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر
ارسال شده توسط روشن ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۰۵:۳۱ بعد از ظهر
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است. این بسته ترکیبی که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) با اعتبار ۱۰ روز از زمان فعال‌سازی است، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری اینترنت‌همراه ایرانسل قابل خرید و فعال‌سازی است. بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز مادر و روز پدر، از چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ (روز مادر) تا پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ (روز پدر)، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل خرید و فعال‌سازی است.
ادامه مطلب »